ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Τι καθιστά την Intermove ξεχωριστή σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό;
Η αφοσίωση μας στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών μας και η προσήλωση στη λεπτομέρεια μας ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό. Δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στην ασφαλή μεταφορά των αγαθών σας και παρέχουμε υπηρεσίες προσαρμοσμένες στις συγκεκριμένες ανάγκες και στις απαιτήσεις σας.
Πως μπορώ να λάβω μια προσφορά μετακόμισης;
Μπορείτε να μας καλέσετε στο τηλέφωνο ή να συμπληρώσετε τη φόρμα που βρίσκεται στο site μας, παρέχοντας λεπτομέρειες για τη μετακόμισή σας. Το έμπειρο προσωπικό μας θα σας καθοδηγήσει στη διαδικασία που ακολουθείται.
Μπορώ να ζητήσω προσφορά ακόμα και εάν δεν γνωρίζω ακριβώς τη διεύθυνση;
Κανένα πρόβλημα. Αν γνωρίζετε την πόλη ή τον ταχυδρομικό κωδικό μπορούμε να σας δώσουμε μια αρχική προσφορά. Μόλις μας δώσετε την ακριβή διεύθυνση θα επανέλθουμε με την τελική μας προσφορά.
Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την προσφορά σας:
  • Ο όγκος/βάρος των ειδών  που θέλετε να μεταφέρετε
  • Συσκευασία: Απαιτούμενες μέθοδοι συσκευασίας (πλήρη ή μερική), προμήθεια ξυλοκιβωτίων κ.λπ.
  • Η απόσταση μεταξύ των σημείων φόρτωσης-εκφόρτωσης καθώς και δυσκολίες πρόσβασης
  • Τρόπος μεταφοράς: Οδικώς-Ακτοπλοϊκώς-Αεροπορικώς
  • Ασφάλιση: Εάν επιθυμείτε ασφάλιση των αγαθών
  • Φόροι & Δασμοί: Φόροι & Δασμοί εισαγωγής που μπορεί να προκύψουν
  • Απαλλαγές ΦΠΑ: Ευκαιρίες για απαλλαγές από το ΦΠΑ 
  • Εποχικότητα. Στους καλοκαιρινούς μήνες που υπάρχει μεγάλη ζήτηση οι τιμές ενδέχεται να είναι αυξημένες.
Η προσφορά σας περιλαμβάνει όλα τα έξοδα;

Οι προσφορές είναι προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών και καλύπτουν όλες τις δαπάνες για τις βασικές υπηρεσίες. Ωστόσο, ενδέχεται να προκύψουν επιπλέον κόστη, όπως για παράδειγμα ένας τυχαίος τελωνειακός έλεγχος ο οποίος επιβαρύνει τον πελάτη.

Προσπαθούμε πάντα να συλλέγουμε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες ώστε να είστε ενήμεροι εκ των προτέρων και να συνυπολογίζονται στην προσφορά μας. Στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε τη διαφάνεια και τη σαφήνεια σε όλη τη διαδικασία της μετακόμισης σας, προκειμένου να σας εξασφαλίσουμε μια ικανοποιητική εμπειρία.

Πότε θα πρέπει να προγραμματίσω τη μετακόμισή μου;
Για να διασφαλίσετε μια ομαλή και οργανωμένη μετακόμιση, η σύσταση μας είναι η κράτηση να γίνεται 2-3 μήνες νωρίτερα για διεθνή μετακόμιση ή 1-2 μήνες νωρίτερα για τοπική ή εθνική μετακόμιση. Παρ' όλα αυτά, αυτό εξαρτάται από παράγοντες όπως: η περίοδος αιχμής για μετακομίσεις, η πολυπλοκότητα της μετακόμισης, οι κανονισμοί της χώρας προορισμού.
Περιγράψτε τη διαδικασία της μετακόμισης;
Δημιουργούμε ένα πλάνο προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας. Η συσκευασία γίνεται από εξειδικευμένο και έμπειρο συνεργείο μετακομίσεων που και είναι σε θέση να αναλάβει τη συσκευασία και μεταφορά ευαίσθητων και εύθραυστων αντικειμένων όπως επίσης και τη μεταφορά ογκωδών και βαρέων αντικειμένων. Διασφαλίζουμε ότι τα υλικά συσκευασίας είναι υψηλής ποιότητας. Προτεραιότητά μας είναι η προστασία των αντικειμένων σας από οποιαδήποτε ζημιά κατά τη μεταφορά.
Προσφέρετε υπηρεσίες βραχυπρόθεσμης ή μακροπρόθεσμης αποθήκευσης;
Παρέχουμε επιλογές τόσο για βραχυπρόθεσμη όσο και για μακροπρόθεσμη αποθήκευση. Η αποθήκη μας είναι ιδανική και κατάλληλα εξοπλισμένη για την αποθήκευση των αγαθών και εγγυάται την ασφάλεια τους.

Λάβετε απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις που μπορεί να έχετε

Θα απαντήσουμε το συντομότερο σε οποιαδήποτε ερώτηση μπορεί να έχετε!

ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΑΣ

    ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

    Θέση Κύριλλος (λόφος)
    193 00 Ασπρόπυργος Αθήνα – Ελλάδα

    +30 210 677 19 11
    +30 210 677 19 12

    info@intermove.gr

    Στείλτε μας την ερώτηση σας και κάποιος εκπρόσωπος θα σας απαντήσει σύντομα!